СТРУКТУРА АКАДЕМІЇ 
КЕРІВНИЦТВО::
ВЧЕНА РАДА::
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ФІНАНСОВИЙ ІНСТИТУТ::
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ::
ЦЕНТР НАУКОВИХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ::
 
НАУКА 
Пріорітетні напрями наукових досліджень::
Наукова фінансово-економічна експертиза та впровадження результатів наукових досліджень::
АСПIРАНТУРА ТА ДОКТОРАНТУРА::
 
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ТА ДИСТАНЦІЙНА СИСТЕМИ 
 
ВИДАВНИЧА ДIЯЛЬНIСТЬ 
ЖУРНАЛ «ФІНАНСИ УКРАЇНИ»::
ЗБIРНИК «НАУКОВI ПРАЦI НДФI»::
ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ::
ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ::
 
ІНФОРМАЦІЯ 
Історія Академії::
Співробітництво з Національним фондом досліджень України::
Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної"::
Нормативна база Академії::
Публічна інформація::
 
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 
 
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ 
 
Cooperation within ICGFM and ISAR UNCTAD 
 
ВНУТРІШНІЙ АУДИТ 
 
 
 
 
 
 Вiдвiдувачiв:  5491818
 
 
2021   
ВИДАВНИЧА ДIЯЛЬНIСТЬ -> ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ -> 


ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ - 2021

1. Звітність підприємств про сталий розвиток в умовах пандемії COVID-19: монографія / Т. І. Єфименко, Л. Г. Ловінська, Я. В. Олійник, М. В. Кучерява ; ДННУ Акад. фін. управління”. – Київ, 2021. – 242 с. (електронне видання)

(ISBN 978-617-7509-10-2; Ум. друк. арк. 13,45)

У монографії висвітлено становлення нефінансової звітності підприємств, зокрема про сталий розвиток. Сучасний етап її впровадження характеризується пошуком підходів до відображення викликів, які виникають перед економікою країн у результаті впливу пандемії

COVID-19. Акцент зроблено на дискурсному вимірі запобігання та оцінки ризиків інформаційної асиметрії даних звітності. Розвинуто теоретичні підвалини та визначено систему інституціональних заходів з удосконалення регулювання звітності про сталий розвиток в умовах кризи, спричиненої пандемією. Видання є результатом досліджень фахівців ДННУ “Академія фінансового управління”, які проводяться в рамках проекту, що виконується за грантової підтримки Національного фонду досліджень України (реєстраційний номер: 2020.01/0546).

Для фахівців у галузі фінансів та бухгалтерського обліку, науковців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей.

Завантажити (1929 Kb)




©2003