СТРУКТУРА АКАДЕМІЇ 
КЕРІВНИЦТВО::
ВЧЕНА РАДА::
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ФІНАНСОВИЙ ІНСТИТУТ::
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ::
ЦЕНТР НАУКОВИХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ::
 
НАУКА 
Пріорітетні напрями наукових досліджень::
Наукова фінансово-економічна експертиза та впровадження результатів наукових досліджень::
АСПIРАНТУРА ТА ДОКТОРАНТУРА::
 
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ТА ДИСТАНЦІЙНА СИСТЕМИ 
 
ВИДАВНИЧА ДIЯЛЬНIСТЬ 
ЖУРНАЛ «ФІНАНСИ УКРАЇНИ»::
ЗБIРНИК «НАУКОВI ПРАЦI НДФI»::
ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ::
ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ::
 
ІНФОРМАЦІЯ 
Історія Академії::
Співробітництво з Національним фондом досліджень України::
Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної"::
Нормативна база Академії::
Публічна інформація::
 
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 
 
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ 
 
Cooperation within ICGFM and ISAR UNCTAD 
 
ВНУТРІШНІЙ АУДИТ 
 
 
 
 
 
 Вiдвiдувачiв:  5307534
 
 
Новини/Оголошення   
НАУКА -> АСПIРАНТУРА ТА ДОКТОРАНТУРА -> 


Оголошується

КОНКУРС ЕСЕ ДО ДНЯ НАУКИ В УКРАЇНІ

З метою обміну новими поглядами та думками щодо ролі науки у розвитку економіки запрошуємо аспірантів ДННУ «Академія фінансового управління» взяти участь у Конкурсі есе.

Тема есе: «Роль філософії науки у розвитку економіки»

Хто може взяти участь: аспіранти усіх років навчання та освітньо-наукових програм Академії.

Дедлайн подання робіт: 05 травня 2024 року.

Вимоги до оформлення конкурсних робіт

 Обсяг есе не повинен перевищувати 10 тисяч знаків / 8-10 сторінок (без пробілів) на аркуші формату А4, набраного в редакторі MS Word. Гарнітура: Times New Roman Cyr, кегль (розмір) – 14, міжрядковий інтервал – 1,5. Всі поля – 2 см.

 Структура есе: титульний аркуш; вступ; основна частина; висновки; список використаної літератури.

Реєстрація та подання робіт за посиланням:

https://forms.gle/XFrPGmo6CLGjLuUu6

Усі учасники, роботи яких допущені до Конкурсу, отримають Дипломи про участь. Учасники, які зайняли призові місця, нагороджуються Дипломами за зайняті І, ІІ та ІІІ місця.

Детальніше з умовами проведення Конкурсу можна ознайомитись у Порядку про проведення Конкурсу есе

Рада молодих учених

ДННУ «Академія фінансового управління»

22.04.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Вітаємо аспірантів ДННУ «Академія фінансового управління» із успішним проходженням Зимової школи молодого науковця 4.0!

З 19 лютого по 20 березня представники Ради молодих учених ДННУ «Академія фінансового управління» (Грицун Вікторія, аспірантка 1-го року навчання, ОНП «Економіка»; Хаустова Вікторія, аспірантка 2-го року навчання, ОНП «Економіка»; Андрєєв Андрій, аспірант 1-го року навчання, ОНП «Облік і оподаткування»; Лісовий Сергій, аспірант 1-го року навчання, ОНП «Облік і оподаткування») брали участь у проєкті Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України «Зимова школа молодого науковця 4.0».

Спільне фото учасників Зимової школи молодого науковця 4.0

У рамках даного заходу представники спільноти аспірантів ДННУ «Академія фінансового управління» долучились до обговорення важливих питань становлення й розвитку кар’єри молодих учених в Україні.

Спільне фото учасників Зимової школи молодого науковця 4.0

Сертифікати учасників Зимової школи молодого науковця 4.0:

Грицун Вікторія, аспірантка 1-го року навчання, ОНП «Економіка»;

Хаустова Вікторія, аспірантка 2-го року навчання, ОНП «Економіка»;

Андрєєв Андрій, аспірант 1-го року навчання, ОНП «Облік і оподаткування»;

Лісовий Сергій, аспірант 1-го року навчання, ОНП «Облік і оподаткування»;

Рада молодих учених

ДННУ «Академія фінансового управління»

27.03.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

СЕМІНАР

«АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ»

(27.02.2024)

27.02.2024 з метою ознайомлення аспірантів та докторантів Академії із принципами академічної доброчесності за ініціативою Ради молодих учених та за всебічної підтримки керівництва ДННУ «Академія фінансового управління» (далі – Академія) відбувся семінар (програма), в якому взяли участь здобувачі третього освітньо-наукового рівня вищої освіти Академії.

Спікером заходу виступив Андрєєв Андрій, аспірант першого року навчання освітньо-наукової програми «Облік і оподаткування», член Ради молодих учених Академії, який у рамках своєї доповіді висвітлив такі питання: принципи академічної доброчесності; дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти; види порушень академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин; діяльність Комісії з питань етики, академічної доброчесності та врегулювання конфліктів Академії (презентація виступу).

Андрєєв Андрій, аспірант першого року навчання освітньо-наукової програми «Облік і оподаткування», член Ради молодих учених Академії

За результатами семінару аспіранти та докторанти були ознайомлені із Кодексом академічної доброчесності Академії.

Наприкінці заходу аспіранти та докторанти Академії, підтверджуючи намір дотримуватись принципів академічної доброчесності, урочисто підписали Декларацію про академічну доброчесність.

Спільне фото учасників семінару (аспіранти та докторанти Академії)

28.02.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ДО УВАГИ АСПІРАНТІВ ТА ДОКТОРАНТІВ УСІХ РОКІВ НАВЧАННЯ!

З метою ознайомлення аспірантів та докторантів Академії із принципами академічної доброчесності за ініціативою Ради молодих учених запрошуємо взяти участь у семінарі «Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти» 27 лютого 2024 року (програма).

У роботі візьмуть участь представники адміністрації, наукові і науково-педагогічні працівники, члени Ради молодих учених та здобувачі. За результатами ви отримаєте відповіді на актуальні питання щодо дотримання принципів академічної доброчесності, активний нетворкінг та сертифікати.

Форма проведення очна.

Дата та час проведення: 27 лютого 2024 року; початок о 16:00.

Адреса: бульв. М. Міхновського, 38, м. Київ.

ПРИСУТНІСТЬ АСПІРАНТІВ ТА ДОКТОРАНТІВ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ!

22.02.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

КРУГЛИЙ СТІЛ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ ТА ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ ПРОГРАМ» (30.01.2024)

30.01.2024 в ДННУ «Академія фінансового управління» відбувся круглий стіл (програма), в якому взяли участь аспіранти і докторанти, а також наукові і науково-педагогічні працівники Академії.

Організаторами заходу виступили: ДННУ «Академія фінансового управління»; Рада молодих вчених ДННУ «Академія фінансового управління».

Із вступним словом до учасників заходу звернулась Олійник Яна, директор Інституту післядипломної освіти ДННУ «Академія фінансового управління».

У рамках заходу відбулась робота за такими напрямами:

 роз’яснення щодо навчального плану.

 навігація по сайту Академії (https://afu.kiev.ua).

 вимоги щодо оприлюднення результатів дисертаційної роботи (типи видань, вимоги до кількості публікацій тощо).

 порядок проходження проміжної та річної атестації аспірантами.

 порядок проходження педагогічної практики аспірантами.

 порядок проведення захисту дисертацій.

 апробація та участь у науково-комунікаційних заходах.

 програми внутрішньої та міжнародної академічної мобільності (стажування; гранти) аспірантів.

Аспіранти ДННУ «Академія фінансового управління».

У ході роботи круглого столу проходила жвава дискусія, присвячена актуальним питанням навчання в аспірантурі та оновлення освітньо-наукових програм («Економіка»; «Облік і оподаткування»; «Фінанси, банківська справа та страхування») за участі спікерів (Кузьмінська Ольга, завідувач відділу аспірантури та докторантури Академії; Ткаченко Наталія, доцент Інституту післядипломної освіти Академії; Клименко Катерина, завідувач відділу бюджетної системи та фінансів інституційних секторів економіки НДФІ Академії; представник академічної спільноти; стейкхолдер) та аспірантів Академії.

31.01.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

До уваги аспірантів усіх років навчання та ОНП!

З метою вироблення чіткого розуміння щодо особливостей навчання в аспірантурі та атестації, новацій проведення захисту дисертацій за ініціативою Ради молодих вчених запрошуємо взяти участь у круглому столі «Актуальні питання навчання в аспірантурі та оновлення освітньо-наукових програм» (30.01.2024).

У роботі візьмуть участь представники адміністрації, наукові і науково-педагогічні працівники та здобувачі. За результатами ви отримаєте відповіді на актуальні питання (в режимі дискусії), активний нетворкінг та сертифікати.

Форма проведення очна.

Посилання на реєстрацію для участі в заході: https://forms.gle/A5hTcXUdUvPUeuN18

25.01.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

До уваги аспірантів/докторантів!

Відділ аспірантури і докторантури Академії повідомляє про заплановану атестацію аспірантів та докторантів усіх років навчання.

З 12.02.2024 р. по 15.02.2024 р. у відділ аспірантури і докторантури Академії необхідно надати такі документи:

1) звіт (див. зразок) про проведену роботу за відповідний рік навчання (підписаний науковим керівником/консультантом та аспірантом/докторантом) у електронному та паперовому варіантах (afu_aspirantura@ukr.net);

2) витяг з протоколу засідання відділу НДФІ про хід виконання індивідуальних планів наукової роботи та освітньої програми за відповідний рік навчання;

3) оформлений індивідуальний план з відмітками про виконану роботу;

4) перелік публікацій.

Аспірантам вказані документи слід надавати за наступним графіком:

1 року навчання – 12.02.2024 р. з 11.00-16.00

2, 3 року навчання – 13.02.2024 р. з 11.00-16.00

4 року навчання – 14.02.2024 р. з 11.00-16.00

Докторантам вказані документи слід надавати за наступним графіком:

1, 2 року підготовки – 15.02.2024 р. з 11.00-16.00

Документи, оформлені не належним чином будуть повертатися на доопрацювання.

Атестація аспірантів і докторантів всіх років навчання відбудеться на засідання відповідних відділів НДФІ Академії за окремим графіком на платформі ZOOM. Час і посилання на ZOOM конференцію повідомимо додатково.

ПРИСУТНІСТЬ АСПІРАНТІВ НА ЗАСІДАННІ ВІДДІЛУ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ!!!

17.01.2024

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ АСПІРАНТІВ ТА ДОКТОРАНТІВ «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗИЛІЄНТНОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ» (12.12.2023)

12.12.2023 в ДННУ «Академія фінансового управління» відбулась науково-практична конференція аспірантів та докторантів «Забезпечення резилієнтності економіки України в умовах військової агресії та повоєнного відновлення» (програма конференції).

Організаторами заходу виступили: ДННУ «Академія фінансового управління»; Державний податковий університет (Факультет фінансів та цифрових технологій Кафедра фінансових ринків та технологій); Рада молодих вчених ДННУ «Академія фінансового управління»; Рада молодих вчених Державного податкового університету.

Із вступним словом до учасників заходу звернулись:

Корнєєв Володимир Вікторович – декан факультету фінансів та цифрових технологій Державного податкового університет;

Олійник Яна Вікторівна – директор Інституту післядипломної освіти ДННУ «Академія фінансового управління».

Зліва направо: Олійник Яна, директор Інституту післядипломної освіти ДННУ «Академія фінансового управління»; Кузьмінська Ольга, професор Інституту післядипломної освіти ДННУ «Академія фінансового управління»; Зінченко Алла, доцент НаУКМА, співзасновник і експерт Центру «Розвиток КСВ»; Кучерява Мар’я, голова Ради молодих вчених ДННУ «Академія фінансового управління»).

У рамках заходу відбулась жвава дискусія, присвячена питанням забезпечення резилієнтності економіки України в умовах військової агресії та повоєнного відновлення за участі спікерів заходу (Зінченко Алла, доцент НаУКМА, співзасновник і експерт Центру «Розвиток КСВ»; Кузьмінська Ольга, професор Інституту післядипломної освіти ДННУ «Академія фінансового управління») та аспірантів ДННУ «Академія фінансового управління».

Аспіранти ДННУ «Академія фінансового управління» (зліва направо: Лиценко Михайло; Швагер Андрій; Зозуля Олександр).

Аспіранти ДННУ «Академія фінансового управління» (зліва направо: Маркус Віктор; Сидоренко Сергій; Покачайло Валентин).

Зліва направо: Зінченко Алла, доцент НаУКМА, співзасновник і експерт Центру «Розвиток КСВ»; Яворський Олександр, аспірант ДННУ «Академія фінансового управління».

Спільне фото учасників конференції.

Аудіозапис заходу розміщений за посиланням: https://youtu.be/HBvXn0gMQA0.

Організаційний комітет конференції

12.12.2023

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Шановні колеги!

Запрошуємо 12 грудня 2023 року аспірантів та докторантів взяти участь у Науково-практичній конференції «Забезпечення резилієнтності економіки України в умовах військової агресії та повоєнного відновлення», яка відбудеться за адресою: м. Київ, вул. О. Гончара, б. 46/48.

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСТІ: https://forms.gle/VoEYhgVcyEKkKpDJA

Останній термін подання заявки на участь: 7 грудня 2023 року.

За результатами роботи конференції:

- буде сформована електронна збірка тез (Book of abstracts) з кодом ISBN, примірник котрої буде надіслано протягом 30 днів після закінчення конференції на електронну адресу авторів, вказану при реєстрації;

- кожному учаснику буде надіслано електронний сертифікат (3 академічних години; 0,1 ЄКТС).

- за бажанням учасники конференції можуть підготувати статті, які після попереднього рецензування будуть опубліковані у науково-теоретичному та інформаційно-практичному виданні «Наукові праці НДФІ». Видання внесено до Переліку наукових фахових видань України (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.09.2020 № 1188), категорія – Б; економічні спеціальності – 051, 071, 072, 073, 076, 281, 292.

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ МАТЕРІАЛІВ: https://forms.gle/nggs9PbzvVnsv3GbA

Останній термін подання матеріалів: 10 грудня 2023 року.

Конференція є благодійною. Благодійні внески від учасників конференції буде спрямовано на підтримку вітчизняної науки та підтримку Збройних Сил України (деталі в інформаційному листі).

Графік проведення конференції, повідомлення про прийняття матеріалів до публікації будуть розіслані зареєстрованим учасникам додатково.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Організаційний комітет конференції

23.11.2023

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03 жовтня 2023 року в Академії був проведений освітній захід на тему «ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В 2023-2024 н.р.» у дистанційному режимі із використанням хмарного сервісу організації відеозв’язку ZOOM. Спікер, професор ІПО Академії, Ольга КУЗЬМІНСЬКА, супроводжуючи доповідь презентацією матеріалів, розміщених на офіційному сайті Академії, розповіла аспірантам про роль стандартів вищої освіти в методичному забезпеченні навчального процесу підготовки докторів філософії, побудову освітньо-наукових програм, навчальні плани, обов’язкові і вибіркові дисципліни, робочі програми навчальних дисциплін, застосування інноваційних технологій у навчальному процесі, організацію лекційних, практичних занять, організацію виконання індивідуальних завдань, порядок оцінювання знань аспірантів, організацію поточного і підсумкового контролю знань аспірантів, порядок проходження педагогічної практики, організацію наукової роботи аспірантів. Доповідач відповіла на запитання аспірантів, зокрема, щодо розкладу занять, розкладу дзвінків у Академії, інформації про дисципліни та викладачів. Проведений захід зорієнтований на досягнення цілей освітньої діяльності Академії відповідно до затверджених ОНП та внутрішніх організаційних регламентів, які реалізуються через підготовку висококваліфікованих, інтегрованих у світовий науково-освітній простір докторів філософії, на основі здобуття ними загальних і фахових компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем дослідницько-проєктної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності.

04.10.2023

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Який він – прогресивний викладач? Які якості важливі? Які методи навчання найефективніші?

⚡️ГО «Прогресильні» завжди прагне до найкращого, і ми віримо, що якісна освіта – це один із ключових компонентів нашого успіху. Ми розуміємо, що викладачі грають важливу роль у навчанні та розвитку, і тому хочемо, щоб вони були супер-супер!

Але хто, як не студенти, знає, якими якостями повинні володіти прогресивні викладачі, щоб зробити навчання найкращим. Саме тому ми запускаємо опитування – Прогресивний викладач: студентський погляд 👀

🤝 Будь ласка, долучайтеся до опитування та поширюйте його серед своїх студентів.

📍Посилання на опитування: тицяти тут – http://bit.ly/3rwFRIL

Дякуємо за вашу активність та підтримку. Разом ми зробимо освіту в нашій країні ще кращою і ще прогресивнішою!.

03.10.2023

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

До уваги аспірантів/докторантів!

Відділ аспірантури і докторантури Академії повідомляє про заплановану атестацію аспірантів та докторантів усіх років навчання.

Перед атестацією необхідно надати у відділ аспірантури і докторантури Академії наступні документи:

1) звіт ( див. зразок) про проведену роботу за відповідний рік навчання (підписаний науковим керівником/консультантом та аспірантом/докторантом) у електронному та паперовому варіантах;

2) презентацію до звіту в електронному форматі ( назва – Petrenko.pdf) надіслати на адресу відділу afu_aspirantura@ukr.net

3) витяг з протоколу засідання відділу НДФІ про хід виконання індивідуальних планів наукової роботи та освітньої програми за відповідний рік навчання.

В останньому витягу потрібно вказати (крім аспірантів, зарахованих навесні 2023 р): "... Рекомендувати атестувати (не атестувати) і перевести (не переводити) на наступний рік навчання аспіранта ПІБ".;

4) оформлений індивідуальний план з відмітками про виконану роботу;

5) копію сертифіката володіння англійською мовою на рівні не нижче B2 (за наявності).

Аспірантам вказані документи слід надавати за наступним графіком:

1 року навчання – 11.09.2023 року 11.00-16.00

2, 3 року навчання – 12.09.2023 року 11.00-16.00

4 року навчання – 13.09.2023 року 11.00-16.00

Докторантам вказані документи слід надавати за наступним графіком:

1, 2 року підготовки – 14.09.2023 року 11.00-16.00

Документи, оформлені не належним чином будуть повертатися на доопрацювання.

Атестація аспірантів всіх років навчання відбудеться за окремим графіком на платформі ZOOM за посиланням:

https://us04web.zoom.us/j/5661521575?pwd=SE9PaW1wb0xjZHA0bTJhNU52eHJMdz09

Meeting ID: 566 152 1575

Passcode: GXP3Kh

Атестацію будуть проводити: директор НДФІ Сергій ГАСАНОВ, директор Інституту післядипломної освіти Яна ОЛІЙНИК, завідувач відділу аспірантури і докторантури Ольга КУЗЬМІНСЬКА.

На атестації аспірант презентує звіт про проведену роботу за відповідний рік навчання(аспіранти, зараховані 01.03.2023 р. – за півроку) у pdf форматі.

1 року навчання – 14.09.2023 року об 11.00

2 року навчання – 15.09.2023 року об 11.00

3, 4 років навчання – 15.09.2023 року о 13.00

Звертаємо вашу увагу, що всі аспіранти-випускники 2023 року для успішного виконання індивідуального плану наукової роботи мають погодити у відповідному відділі НДФІ Академії склад експертної комісії та визначити дату проведення фахового семінару задля подальшого його проходження і отримання висновку про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації.

04.09.2023

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



©2003