СТРУКТУРА АКАДЕМІЇ 
КЕРІВНИЦТВО::
ВЧЕНА РАДА::
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ФІНАНСОВИЙ ІНСТИТУТ::
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ::
ЦЕНТР НАУКОВИХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ::
 
НАУКА 
Пріорітетні напрями наукових досліджень::
Наукова фінансово-економічна експертиза та впровадження результатів наукових досліджень::
АСПIРАНТУРА ТА ДОКТОРАНТУРА::
 
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ТА ДИСТАНЦІЙНА СИСТЕМИ 
 
ВИДАВНИЧА ДIЯЛЬНIСТЬ 
ЖУРНАЛ «ФІНАНСИ УКРАЇНИ»::
ЗБIРНИК «НАУКОВI ПРАЦI НДФI»::
ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ::
ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ::
 
ІНФОРМАЦІЯ 
Історія Академії::
Співробітництво з Національним фондом досліджень України::
Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної"::
Нормативна база Академії::
Публічна інформація::
 
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 
 
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ 
 
Cooperation within ICGFM and ISAR UNCTAD 
 
ВНУТРІШНІЙ АУДИТ 
 
 
 
 
 
 Вiдвiдувачiв:  5437289
 
 
   

В ДЕРЖАВНІЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВІЙ УСТАНОВІ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ЗАВЕРШИВСЯ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ НАУКОВИХ ПОСАД.

22.11.2019 року на засіданні Вченої ради Академії затверджено рішення конкурсної комісії від 19.11.2019 року (Протокол № 1) на заміщення вакантних наукових посад Академії відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад Державної навчально-наукової установи «Академія фінансового управління», затвердженого наказом від 14.03.2019 № 16 од та погодженого Міністерством освіти і науки України.

Інформація про переможців конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

25 листопада 2019 року




ДЕРЖАВНА НАВЧАЛЬНО-НАУКОВА УСТАНОВА «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ОГОЛОШУЄ З 20 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ НАУКОВОЇ ПОСАДИ ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТА.

Заяви на участь у конкурсі приймаються упродовж місяця від дати оголошення конкурсу (з 20.11.2019 до 19.12.2019).

Уповноважена особа для надання роз’яснень щодо проведення конкурсу: Петрусевич Тетяна Іванівна, начальник відділу кадрів та роботи з персоналом, тел.: (044) 277-51-02.

Інформація щодо вимог та умов конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

20 листопада 2019 року




В ДЕРЖАВНІЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВІЙ УСТАНОВІ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ТРИВАЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ НАУКОВИХ ПОСАД.

14.11.2019 року завершено прийом документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі. Відповідно до вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад Державної навчально-наукової установи "Академія фінансового управління", затвердженого наказом від 14.03.2019 року № 16-ОД та погодженого МОН України оприлюднюємо перелік учасників конкурсу.

Перелік учасників конкурсу

Засідання конкурсної комісії відбудеться 19 листопада 2019 року в залі засідань Академії.

Телефон для довідок: (044) 277-51-02.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

14 листопада 2019 року




НАУКОВЦІ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПРЕДСТАВНИЦЬКОМУ МІЖНАРОДНОМУ ФОРУМІ.

У Женевській штаб квартирі ООН у рамках роботи міжурядової робочої групи експертів ISAR UNCTAD 29 жовтня – 1 листопада 2019 р. відбулася низка заходів найвищого рівня, на яких Україну представляли співробітники ДННУ «Академія фінансового управління» – президент Академії Тетяна Єфименко, заступник директора Науково-дослідного фінансового інституту Академії з наукової роботи Людмила Ловінська, старший науковий співробітник відділу методології бухгалтерського обліку Юлія Корнєєва, а також головний науковий співробітник відділу методології бухгалтерського обліку Академії фінансового менеджменту, завідувач кафедри фінансів, аналізу та страхування Харківського державного університету харчування та торгівлі Анжеліка Крутова.

Участь української делегації була підтримана на високому рівні Постійним представництвом України при відділенні ООН та інших міжнародних організацій у Женеві в особі третього секретаря – пані Марії-Христини Козій.

У межах пленарних засідань 36-ї сесії ISAR UNCTAD 30 жовтня 2019 р. академік НАН України Т. І. Єфименко та професор Л. Г. Ловінська виступили з доповіддю «Звітування зі сталого розвитку: виклики та шляхи їх подолання (приклад України)». Робота, проведена експертами Академії, була високо оцінена Секретаріатом ЮНКТАД та відзначена нагородою ISAR Honours 2019.

Т. Єфименко, А. Крутова та Ю. Корнєєва 31 жовтня 2019 р. виступили з доповідями на зустрічі експертів ISAR, присвяченій ініціативі зі створення Accounting Research Network. Члени української делегації надали рекомендації щодо визначення перспективних напрямів наукового пошуку у сфері проблемних питань уникнення інформаційної асиметрії в управлінських процесах.

На спеціалізованій зустрічі експертів найвищого рівня Т. Єфименко, А. Крутова та Ю. Корнєєва 1 листопада 2019 р. виступили з доповідями, у рамках яких внесли пропозиції щодо стратегічних напрямів діяльності Міжурядової робочої групи експертів з міжнародноі стандартизації обліку та звітності, які сприятимуть імплементації Цілей сталого розвитку у звітність компаній

На знімку: Єфименко Т.І., Корнєєва Ю.В., Крутова А.С., Ловінська Л.Г. на зустрічі експертів вищого рівня Ad hoc expert meeting on ISAR’s programme of work 1 листопада 2019 р.

На знімку: Вручення відзнаки ISAR Honours делегації Академії 30 жовтня 2019 р.

31 жовтня 2019 р. виступ Т. Єфименко та Л. Ловінськоі із доповіддю пленарному засіданні 36 сесії ISAR.

На знімках: 31 жовтня 2019 р. участь української делегації у Accounting Research Network.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

01 листопада 2019 року




ДЕРЖАВНА НАВЧАЛЬНО-НАУКОВА УСТАНОВА «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ» ОГОЛОШУЄ З 08 ЖОВТНЯ 2019 РОКУ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ НАУКОВИХ ПОСАД.

Заяви на участь у конкурсі приймаються упродовж місяця від дати оголошення конкурсу (з 08.10.2019 до 07.11.2019).

Уповноважена особа для надання роз’яснень щодо проведення конкурсу: Петрусевич Тетяна Іванівна, начальник відділу кадрів та роботи з персоналом, тел.: (044) 277-51-02.

Інформація щодо вимог та умов конкурсу

Медіа-центр
Академії фінансового управління

08 жовтня 2019 року




АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПИТАНЬ НА ФОРУМІ «ПОРЯДОК ДЕННИЙ НОВОГО ПАРЛАМЕНТУ: ДІАЛОГ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА, БІЗНЕСУ ТА ВЛАДИ».

Віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч та заступник директора Науково-дослідного фінансового інституту Академії з наукової роботи, д. е. н., професор Людмила Ловінська взяли участь у Форумі “Порядок денний нового парламенту: діалог громадянського суспільства, бізнесу та влади”, який відбувся 23 вересня 2019 року в Premier Palace Hotel в м. Києві.

Організатором форуму є Національна бізнес-коаліція, яка об’єднала 87 бізнес-асоціацій, що представляють понад 40 тис. підприємств з усієї країни. Учасники коаліції сформували та презентували політичним партіям ТОП-10 пріоритетів бізнесу, які необхідно втілити для покращення умов ведення бізнесу, детінізації та зростання економіки. Аудиторія Форуму – понад 300 керівників бізнесу та представників асоціацій.

На Форумі відбулася Панельна дискусія: Бачення інституційних та економічних реформ партії “Слуга народу” та пріоритети українського бізнесу й громадянського суспільства.

Модератор: Андрій Куликов.

Секція 1: Інституційні реформи

Основна доповідь: Дмитро Наталуха, голова Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку

Учасники панельної дискусії: представники Національної бізнес-коаліції та аналітичних центрів:

Грігол Катамадзе, президент Асоціації платників податків України, член Наглядової ради Української ради бізнесу;

Віталій Антонов, голова наглядової ради та президент ПАТ "Концерн "Галнафтогаз", учасник платформи “БІЗНЕС 100”, голова Наглядової ради Фонду економічної безпеки України;

Сергій Погребний, голова правління Асоціації професіоналів корпоративної безпеки України, член Української ради бізнесу, учасник платформи “БІЗНЕС 100”;

Андрій Боровик, виконавчий директор “ТІ Україна”;

Олег Устінов, радник президента України.

На знімку (зліва направо): Д. Наталуха, О. Устінов, Г. Катамадзе

Голова Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Наталуха окреслив основні напрями роботи Верховної Ради з метою збільшення можливостей доступу для бізнесу.

«Діалог – це доступ, доступ до влади, до представників влади, різних органів. Те, що ми зараз переживаємо – це історія нового доступу: люди, які ніколи не мали бути у владі, вони отримали доступ до державних інструментів. Так само і бізнес має отримати доступ, зокрема, до ринків капіталу. Ми маємо спільно шукати цей доступ і маємо знайти певну модель і певну механіку», – сказав голова Комітету.

У своєму виступі Д. Наталуха окреслив основні напрями роботи Верховної Ради з метою розширення можливостей доступу для бізнесу. Так, за його словами, вже прийнятий і незабаром набере чинності законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про стандартизацію" № 1068, що дасть змогу наблизитися до угоди АККА, яка дає можливість торгувати товарами промислового значення з країнами Євросоюзу, не будучи при цьому членами ЄС.

Ведеться робота над перезапуском Експортно-кредитного агентства для підтримки високотехнологічного експорту, йдеться також про мікрокредитування і нові ринки капіталу, зазначив голова Комітету.

Секція 2: Економічні реформи

Основна доповідь:

Данило Гетманцев, голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики;

Галина Третьякова, голова Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів.

Учасники панельної дискусії: представники Національної бізнес-коаліції та аналітичних центрів:

Геннадій Вербиленко, Голова наглядової ради компанії Comfy, Асоціація «Українські Імпортери побутової електроніки», член Української ради бізнесу;

Надія Бедричук, виконавчий директор «Української асоціації прямого продажу», член Наглядової ради Української ради бізнесу;

Михайло Соколов, заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради, член Наглядової ради Української ради бізнесу;

Олександр Чумак, президент Асоціації приватних роботодавців (м. Харків), член Української ради бізнесу;

В’ячеслав Черкашин, старший аналітик з питань податкової політики Інституту соціально-економічної трансформації, фахівець Економічної експертної платформи.

Голова Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев закликав бізнес активно долучатися до обговорення законопроектів.

«За дуже короткий термін ми спробували зробити максимум і врахували максимальну кількість зауважень бізнесу у кінцевих варіантах законопроектів», – зазначив Д. Гетманцев.

За його словами, зокрема, ухваленим Законом «Про внесення змін до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (№ 1053-1) покращуються умови для малого бізнесу – збільшено ліміт для другої групи до 2,5 мільйона гривень, не вимагаються касові апарати та реєстратори касових операцій для першої групи платників податків, кардинально зменшені штрафи тощо. «Водночас бізнес просять вести облік своїх операцій з використанням електронного чека, який є безкоштовним додатком, що роздається Державною податковою службою, встановлюється у смартфоні і не потребує жодних додаткових витрат. На пристосування до цього нововведення бізнесу дається більше року», – зауважив голова Комітету. «Запровадження електронного чека дасть змогу відмовитися від будь-якого паперу», – додав Д. Гетманцев.

Він звернув увагу, що пропоновані підходи є системними і закликав долучитися до обговорення тих законопроектів, які зараз перебувають у Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики: № 1210 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» і № 1209 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві»

На знімку (зліва направо): Андрій Куликов, Галина Третьякова та Данило Гетманцев

Голова Комітету з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Галина Третьякова зазначила: «Новий Трудовий кодекс буде дуже ліберальним для роботодавця»

«Я думаю, що ви протягом півтора-двох місяців побачите Трудовий кодекс, який буде дуже ліберальним для роботодавця. Ми будемо намагатися створити для бізнесу дуже прості й дешеві умови відкриття і закриття робочого місця саме для того, щоб робочих місць створювалося більше», – сказала Г. Третьякова. «Хочемо, щоб ви створили мільйон таких робочих місць впродовж п’яти років», – додала вона, звертаючись до представників бізнесу. Водночас, за словами голови Комітету, «це означає, що ми будемо дискримінувати найманого працівника, і за це бізнес має включитися в пенсійну реформу другого рівня – отримавши здешевлення на відкритті-закритті робочих місць, дещо поступитися і 1–2 % спрямовувати на створення власних накопичень для громадян». Вона також зауважила, що потужної реформи потребує Фонд соціального страхування.

Великі надії покладаються на розвиток фінансового сектору. «Він має бути підконтрольний державі, надійний і користуватися довірою у людей. Це дасть можливість роздержавити або приватизувати систему загальнообов’язкового державного соціального страхування», – сказала Г. Третьякова і додала: «Без розвитку і контролю над фінансовим сектором також не можливий розвиток другого рівня пенсійного забезпечення».

«Все, що створюється в Україні, має крутитися навколо людини. І бізнес створюється для того, щоб людина мала якийсь добробут, і політика створюється для того, щоб жила людина. Тому наша партія «Слуга народу» вважає за потрібне, і це є в її програмі, розробити закон про лобіювання. Відносини між політиками і бізнесом мають бути прозорими і ми маємо чітко розуміти, на що витрачає бізнес кошти, коли готує якійсь законопроекти, які це кошти, чи йдуть вони в дохід, чи сплачуються з них податки», – зазначила голова Комітету.

Також, за словами Г. Третьякової, партія "Слуга народу" планує розробити закон про лобіювання, щоб відносини між політиками і бізнесом були прозорими.

"Щоб ми чітко розуміли, на що витрачає бізнес кошти, коли готує якісь законопроекти, які це кошти, чи йдуть вони в дохід і чи сплачуються з них податки", – зауважила Третьякова.

На знімках (зліва направо): Д. Гетманцев, Л. Ловінська, О. Любіч.

На знімках: робочі моменти Форуму.

На форумі було обговорено питання розширення співпраці вчених ДННУ «Академія фінансового управління» з представниками комітетів Верховної Ради України, лідерами бізнес-спільноти та наукових кіл.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

24 вересня 2019 року




АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЦИФРОВОЇ КОАЛІЦІЇ.

Віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч взяв участь у процедурі публічного підписання Меморандуму щодо створення Української національної цифрової коаліції «Коаліція цифрової трансформації», яке відбулося 5 вересня 2019 року в Інформаційному агентстві «Укрінформ» в м. Києві.

Головна мета діяльності «Коаліція цифрової трансформації» – втілюючи цифрові трансформації, надати новий імпульс економіці та суспільству України.

Цифрова трансформація економіки та суспільства є одним з істотних факторів розвитку України, підвищення продуктивності та прискорення економічного зростання, створення робочих місць, покращання якості життя громадян та розвитку демократії.

Високо оцінюючи важливість співпраці та усвідомлюючи необхідність розвитку цифрової економіки і суспільства, державні та приватні установи, організації, асоціації, громадські організації утворили Українську національну цифрову коаліцію «Коаліція цифрової трансформації», діяльність якої спрямована на консолідацію і координацію ініціатив і зусиль усіх партнерів у галузі цифрового розвитку та інтеграції України до Європейського цифрового простору (Єдиного цифрового ринку ЄС).

На цей час національні цифрові коаліції створені в 23 європейських країнах. Вони мають різні назви, побудовані на різних засадах, і країна сама вирішує, які пріоритети у своїй діяльності вона обирає. Але головне що їх об’єднує – прозоре партнерство між суб'єктами цифрових трансформацій, сприяння розвитку цифрових навичок у державах-членах, які працюють разом для втілення цифрових перетворень та розвитку цифрової економіки й удосконалення цифрових навичок на національному, регіональному чи місцевому рівні.

Національні та регіональні коаліції об'єднують компанії, що займаються інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ), освітні заклади, міністерства, державні та приватні структури, асоціації, некомерційні організації, які розробляють конкретні заходи щодо цифрових трансформацій економіки та суспільства і виконують одне з найважливіших завдань – поширення цифрових навичок на всіх рівнях суспільства.

Національна коаліція створена за ініціативою робочої групи проекту за програмою фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE) dComFra – Digital competence framework for Ukrainian teachers and other citizens (Рамкова структура цифрових компетентностей для українських вчителів та інших громадян) 598236-EPP-1-2018-1-LT-EPPKA2-CBHE-SP.

Партнерами-координаторами Національної коаліції обрано Громадську спілку «ХАЙ-ТЕК офіс Україна» та Всеукраїнську громадську організацію «Українська асоціація фахівців інформаційних технологій».

Партнерами Національної коаліції є Міністерство освіти та науки України, Міністерство культури, молоді та спорту України, Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, Сумська обласна державна адміністрація, Херсонська міська рада

До переліку партнерів серед закладів вищої освіти (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський національний університет культури і мистецтв, Донецький національний технічний університет, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Національний політехнічний університет «Харківський політехнічний інститут», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Харківський національний університет радіоелектроніки, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Сумський національний аграрний університет, Медичний інститут Сумського державного університету, Київський університет ім. Бориса Грінченка) включено ДННУ «Академія фінансового управління».

Також до партнерів належать асоціації та громадські організації: Асоціація підприємств інформаційних технологій України, Асоціація «Телекомунікаційна палата України», Асоціації підприємств промислової автоматизації України, ГС «Kharkiv IT Cluster», ГО «Український союз промисловців і підприємців», ГО «Агенція Європейських Інновацій», ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень», ГО «Українська Федерація Інформатики», Інтернет асоціація України, Асоціація «ІТ України», Комітет з цифрових технологій в освіті при Міністерстві освіти і науки України, ГС «SТЕМ-коаліція України», Український національний комітет міжнародної торгової палати ICC Ukraine, ГО «Платформа здоров`я», Інтраком Телеком Україна, Jet Technolodgies, Eccentex Coporation, ТОВ «Лайфселл», Hi Tech Cluster NGO, Softcube, Фундація «Національного розвитку та інновацій», ТОВ «АКСІОНТ», ГС МСБ «Система самопорятунку», ПНЗ «Міжнародна Кібер Академія», ГО «Науково-дослідний центр правової інформатики», Платформа відкритих інновацій REACTOR, Агенція регіонального розвитку Івано-Франківської області, ТОВ «ЄВРОМД Україна», Асоціація українських банків.

Основні напрями співпраці партнерів Національної коаліції:

• Поширення інформації про сучасні цифрові технології та практики їх використання.

• Створення та розвиток відповідної інфраструктури для набуття та покращання цифрових навичок молоді та суспільства загалом для підвищення рівня зайнятості населення й ефективного використання цифрових можливостей.

• Гармонізація з Цифровим порядком денним (Digital Agenda) та Єдиним цифровим ринком (Digital Single Market) Європейського Союзу.

• Поліпшення доступу до цифрової інфраструктури та мережі Інтернет.

• Інтеграція цифрових технологій у процеси виробництва, або цифровізація промисловості.

• Сприяння цифровому розвитку населених пунктів та регіонів.

• Цифровізація науки, розвиток української е-інфраструктури.

• Сприяння розвитку креативної індустрії, систем кібербезпеки та інших напрямів цифрової трансформації України.

• Розвиток міжнародної співпраці у сфері розвитку цифрових технологій та цифрових навичок.

Спікери:

Адрій Бірюков, виконавчий директор ГС «ХАЙ-ТЕК офіс Україна»;

Сергій Бронін, президент ВГО «Українська асоціація фахівців інформаційних технологій», представник проекту «Рамка цифрових компетентностей для вчителів та громадян України» Програми Європейського Союзу ЕРАЗМУС+;

Дмитро Живицький, керівник апарату Сумської обласної державної адміністрації;

Іван Кульчицький, президент ГО «Агенція Європейських Інновацій», представник від України у програмному комітеті ІКТ програми «Горизонт 2020»;

Максим Корявець, президент ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень», представник проекту «Сприяння формуванню порядку денного та інституційних передумов для розвитку цифрових компетенцій в Білорусі, Україні та Грузії»;

Олександр Юрчак, генеральний директор Асоціації підприємств промислової автоматизації України;

Юрій Пероганич, генеральний директор Асоціація підприємств інформаційних технологій України.

На знімку: президія заходу

На знімках (зліва направо): А. Бірюков, Д. Живицький, С. Бронін; О. Любіч та С. Бронін

Форум розпочався зверненням до учасників від Її Королівської Величності Максими, Королеви-консорт Нідерландів, яка є Спеціальною уповноваженою Генерального секретаря ООН з питань фінансової інклюзії задля розвитку, Почесною меценаткою Глобального партнерства за фінансову інклюзію «Великої двадцятки», а також Почесною головою Голландської платформи з фінансової грамотності «MoneyWise».

Довідково: MoneyWise – це цифрове видання про особисті фінанси, метою якого є створення цінного контенту, який допомагає людям приймати правильні рішення і рухатися вперед.

"На світовому рівні ми спостерігаємо, як творці політики і приватний сектор сприяють швидкому прогресу через використання можливостей цифрових технологій і пошук спільних рішень. Я звертаюся до всіх зацікавлених сторін, як з державного, такі з приватного секторів, із закликом співпрацювати задля пошуку шляхів посилення економічного зростання в Україні та за кордоном і покращання фінансового життя кожного", – зазначила Її Королівська Величність Максима, Королева-консорт Нідерландів у своєму письмовому зверненні до учасників форуму. Звернення зачитав посол Королівства Нідерланди в Україні пан Едуард Хукс.

Разом із Королевою Максимою з привітальним словом до учасників форуму звернулась Cюзан К. Фрітц, директор Регіональної місії USAID в Україні та Білорусі. "Розвиток фінансового сектору – це не просто результат економічного зростання; розвиток фінансового сектору сприяє економічному зростанню. Для досягнення сталого економічного зростання Україні потрібний добре розвинутий та інклюзивний фінансовий сектор", – наголосила Сюзан К. Фрітц.

На знімку: О. Любіч на підписанні Меморандуму.

Інформація за темою.

Уряд пропонує запровадити новий податок для фізичних осіб – підприємців (ФОП), які працюють в IT-сфері, надходження від якого спрямовуватимуться до Фонду розвитку людського капіталу.

4 вересня в Києві відбулася зустріч прем'єр-міністра України Олексія Гончарука, віце-прем'єр-міністра Михайло Федорова та голови ДПС України Сергія Верланова з представниками експортної IT-індустрії

На знімку (зліва направо): О. Гончарук, М. Федоров, С. Верланов

Під час цієї зустрічі прем'єр-міністр запропонував створити .Фонд розвитку людського капіталу.. Кошти з нього планується витрачати на стипендії талановитим студентам, гранти для молодих учених і створення освітньої інфраструктури. пропонується запровадити новий податок. Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов під час цієї зустрічі запропонував для наповнення Фонду розвитку людського капіталу ввести оподаткування ФОП з IT-сфери – податок на розвиток людського капіталу. Ставку податку передбачено на рівні 1 % у 2020 році. Щорічно ця ставка податку збільшуватиметься на 1 відсотковий пункт, і до 2024 року вона має зрости до 5 %. Новий податок будуть платити на додаток до 5 % єдиного податку, 1,5 % військового збору та єдиного соціального внеску..

На знімку: О. Гончарук

Кабінет Міністрів України у 2020 році планує сконцентруватися на цифровізації України. За словами Прем'єр-міністра України, наступний рік стане роком тотальної цифровізації України . "Ми підготуємо план цифровізації країни. 2020 рік стане роком тотальної цифровізації країни. У 2020 році ми цифровізуємо все, що не встигнемо в цьому... Це означає, що після 2020 року Україна повинна бути повністю в цифрі, у смартфоні", – повідомив Олексій Гончарук у ході зустрічі Президента з членами Уряду, керівництвом Верховної Ради України й представниками правоохоронних органів в Києві 2 вересня 2019 року. Він також зауважив, що якщо завдання з цифровізації буде виконано – план збільшення ВВП України на 40 % за п'ять років стане цілком реальним.

На знімку: учасники зборів

На форумі було обговорено питання співпраці ДННУ «Академія фінансового управління» з членами Української національної цифрової коаліції «Коаліція цифрової трансформації».

Медіа-центр
Академії фінансового управління

09 вересня 2019 року




ПРАЦІВНИКИ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ В УРОЧИСТОМУ ЗІБРАННІ УСПП З НАГОДИ ДНЯ ПІДПРИЄМЦЯ.

Президент Академії Тетяна Єфименко, завідувач центру наукових фінансово-економічних експертиз Світлана Сороко та завідувач відділу фіскальної політики та податкового регулювання Людмила Олейнікова 30 серпня 2019 року, на запрошення Президента Українського союзу промисловців і підприємців Анатолія Кінаха, відвідали урочисте зібрання з нагоди Дня підприємця. Серед гостей заходу були представники бізнесу, делегація УСПП-Чехія, Президент Торгово-промислової палати України тощо. Окрім нагородження окремих представників ділової спільноти, на зібранні обговорювали основні проблеми в сфері ведення бізнесу та розвитку бізнеса, а також нові ініціативи Уряду і Президента України В. Зеленського щодо оподаткування, боротьби із корупцією, цифровізацією державного управління.

В підприємницькому середовищі пріоритетами в найближчий перспективі визначено налагодження комунікацій із новою владою, долучення до законотворчих ініціатив щодо промислової політики і оподаткування, участь в формуванні промислово-економічної стратегії країни.

На знімку: Президент УСПП А. Кінах відкриває урочисте зібрання на честь Дня підприємця.

На знімку: Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців Ю. Дроговоз та завідувач відділу фіскальної політики та податкового регулювання Л. Олейнікова.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

30 серпня 2019 року




ПРЕЗИДЕНТ АКАДЕМІЇ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ, АКАДЕМІК НАН УКРАЇНИ, Д.Е.Н., ПРОФЕСОР ТЕТЯНА ЄФИМЕНКО ВЗЯЛА УЧАСТЬ У ПОЛІТИЧНОМУ ФОРУМІ ВИСОКОГО РІВНЯ (HIGH LEVEL POLICY FORUM, HLPF), ПРИСВЯЧЕНОМУ МІЖНАРОДНІЙ КООРДИНАЦІЇ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВАМИ – ЧЛЕНАМИ ООН ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ.

15 липня 2019 року в рамках політичного форуму вищого рівня в штаб-квартирі ООН у Нью-Йорку відбулася конференція UNCTAD-ISAR з питань оцінювання внеску приватного сектору в досягнення цілей стійкого розвитку (ЦСР).

Україну на форумі представляли президент Державної установи «Академія фінансового управління», академік НАН України, доктор економічних наук, професор Т.І. Єфименко та головний науковий співробітник відділу державних фінансів Академії, завідувач кафедри фінансів Харківського державного університету харчування та торгівлі, доктор економічних наук, професор А.С. Крутова. Обговорювалися найактуальніші питання імплементації показників досягнення ЦСР у практику звітування компаній.

На знімку: Тетяна Єфименко – президент Академії фінансового управління, Тетяна Крилова – голова підприємницького напряму UNCTAD, Мігель Анхел Муар – міністр планування (Гватемала), Марія Рія Нояна-Мокабане – топ-менеджер Міністерства торгівлі і промисловості (Південна Африка), Шанталь Лайн Карпентьє – керівник нью-йоркського офісу UNCTAD.

На знімку: академік НАН України Тетяна Єфименко.

Президент Академії фінансового управління Т. І. Єфименко виступила з доповіддю на тему: «Вимірювання внеску приватного сектору до реалізації ЦСР на основі ключових показників ЦСР UNSTAD».

Представники країн − учасниць форуму презентували досвід звітування щодо досягнень ЦСР та сформулювали ключові аспекти подальшої співпраці у цьому напрямку. Напрацьовані в ході дискусійного обговорення підходи мають сприяти поєднанню зусиль міжнародної спільноти у контексті досягнення ЦСР до 2030 року як на національному, так і на планетарному рівні та забезпеченню зростання індексу щастя населення всього світу.

Під час робочих консультацій представників України з експертами у сфері корпоративної звітності та членами UNCTAD ISAR щодо подальшої співпраці у 2019–2020 роках досягнуто домовленостей щодо необхідності координації положень міжнародних документів, які видаються ООН, із директивними документами ЄС із питань порядку денного; на робочому рівні прийнято пропозиції Академії фінансового управління стосовно необхідності порівняння досліджень з обговорюваних питань, здійснених різними країнами – членами ООН..

На знімку: учасники конференції.

У контексті підведення підсумків виконання Академією огляду звітності Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», а також пропозицій учасників заходу обговорено проект порядку денного роботи 36-ї сесії Міжурядової робочої групи експертів з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та звітності Конференції ООН з торгівлі та розвитку, що відбудеться 29 жовтня – 1 листопада 2019 року. Керівними особами UNCTAD висловлено зацікавленість в участі представників Академії фінансового управління в роботі зазначеної сесії з представленням доповіді у форматі результатів наукових досліджень Академії.

На знімку: під час робочої дискусії

Медіа-центр
Академії фінансового управління

17 липня 2019 року




АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПИТАНЬ ФІНАНСОВОЇ ІНКЛЮЗІЇ ЯК ДРАЙВЕРУ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ.

Віце-президент Академії, д. е. н., професор Олександр Любіч взяв участь у роботі ІІ міжнародного форуму "Форум з фінансової інклюзії. Нікого за бортом", який відбувся 12 червня 2019 року в київському інноваційному парку UNIT.City.

Організатори форуму: Національний банк України, проект USAID "Трансформація фінансового сектору" та компанії Mastercard і Visa. Ця подія об’єднала спікерів із Австралії, Велико,ританії, Індії, Кенії, Норвегії, Польщі, США, Туреччини та понад 300 гостей форуму – посадовців, бізнесменів, експертів, освітян, громадських діячів.

Форум є платформою для дискусії щодо доступності фінансових послуг в Україні, а також обміну ідеями зі співробітництва держави, бізнесу і неурядових організацій та формування спільного бачення шляхів підвищення фінансової залученості українців.

Національний банк України визначив фінансову інклюзію однією зі своїх стратегічних цілей. Фінансова інклюзія – створення умов для залучення всіх сегментів населення та бізнесу до користування різноманітними фінансовими послугами, які доступні за інфраструктурою та ціною, офіційно врегульовані й відповідають потребам населення з метою стимулювання економічного зростання країни та зменшення соціальної нерівності в суспільстві.

OECD/INFE визначає фінансову інклюзію як процес просування доступного, вчасного та повноцінного доступу до широкого спектра фінансових продуктів і послуг, поширення їх використання серед усіх прошарків суспільства через упровадження наявних та інноваційних підходів включно з фінансовою обізнаністю та освітою з метою просування як фінансового добробуту, так і економічної та соціальної інклюзії.

Модератори форуму:

- Андрій Куликов, журналіст, співзасновник "Громадського радіо";

- Рольф Берндт, адміністративний директор з фінансів, конкуренції та світових інноваційних практик Міжнародної фінансової корпорації (Група Світового банку).

На знімку (зліва направо): А. Куликов та Р. Берндт.

Форум розпочався зверненням до учасників від Її Королівської Величності Максими, Королеви-консорт Нідерландів, яка є Спеціальною уповноваженою Генерального секретаря ООН з питань фінансової інклюзії задля розвитку, Почесною меценаткою Глобального партнерства за фінансову інклюзію «Великої двадцятки», а також Почесною головою Голландської платформи з фінансової грамотності «MoneyWise».

Довідково: MoneyWise – це цифрове видання про особисті фінанси, метою якого є створення цінного контенту, який допомагає людям приймати правильні рішення і рухатися вперед.

"На світовому рівні ми спостерігаємо, як творці політики і приватний сектор сприяють швидкому прогресу через використання можливостей цифрових технологій і пошук спільних рішень. Я звертаюся до всіх зацікавлених сторін, як з державного, такі з приватного секторів, із закликом співпрацювати задля пошуку шляхів посилення економічного зростання в Україні та за кордоном і покращання фінансового життя кожного", – зазначила Її Королівська Величність Максима, Королева-консорт Нідерландів у своєму письмовому зверненні до учасників форуму. Звернення зачитав посол Королівства Нідерланди в Україні пан Едуард Хукс.

Разом із Королевою Максимою з привітальним словом до учасників форуму звернулась Cюзан К. Фрітц, директор Регіональної місії USAID в Україні та Білорусі. "Розвиток фінансового сектору – це не просто результат економічного зростання; розвиток фінансового сектору сприяє економічному зростанню. Для досягнення сталого економічного зростання Україні потрібний добре розвинутий та інклюзивний фінансовий сектор", – наголосила Сюзан К. Фрітц.

На знімку (зліва направо): Е. Хукс та С. Фрітц.

Голова Національного банку України Яків Смолій виступив із основною доповіддю форуму.

«Економіка – це ми: як залученість громадян у фінансовий сектор змінює загальний добробут».

На знімку: Я. Смолій.

"Фінансова інклюзія примножує можливості українців. Доступ до кредитів сприяє підприємництву, а доступ до страхування створює "подушку безпеки". На макрорівні це спроможність країни протидіяти кризовим явищам. А для кожного українця – можливість бути готовим до швидких змін та непередбачуваних обставин, якими так сильно сповнене життя нашої країни в останні два десятиліття", – зробив акцент на позитивних результатах від підвищення фінансової доступності Яків Смолій.

На форумі відбулися тематичні дискусії.

Фінансова інклюзія: світові тенденції та практики

Рівень фінансової інклюзії у світі стрімко зростає, але успіхи окремих країн різняться. Щоб національна стратегія справді запрацювала, надзвичайно важливо враховувати глобальні тенденції, а також спиратися на позитивний досвід міжнародних структур, залучених до досліджень та впровадження програм з фінансової інклюзії.

"Ключовим фактором успіху в залученні людей до фінансової системи є співпраця бізнесу та держави. Сьогодні безготівкова інфраструктура в країні стрімко розвивається, а реалізовані у партнерстві рішення smart city – з інтеграції платежів у міську інфраструктуру – часто стають драйверами безготівкового стилю життя. Ми бачимо великий потенціал для розвитку безготівкової економіки у впровадженні digital-рішень. За дослідженням Mastercard Digitalization Trust Survey 2019, українці дуже відкриті до інновацій і навіть випереджають у цьому багато європейських країн: 87 % наших співгромадян хочуть платити смартфоном, 58 % української аудиторії вже користуються платіжними додатками, що є одним із найвищих показників у Європі. Ми активно працюємо над упровадженням технологічних рішень, які стимулюватимуть ще більше українців надавати перевагу безготівковим платежам і включатися у фінансову систему", – підкреслила Інга Андрєєва, генеральний директор Mastercard в Україні та Молдові.

На знімку: виступ І. Андрєєвої.

Загальний доступ і користування фінансовими послугами: чия відповідальність?

Щоб досягти фінансової інклюзії, потрібні продуманий та погоджений підхід до виявлення проблем і можливостей, використання зв’язків у фінансових та нефінансових сферах, а також координація дій широкого кола стейкхолдерів. Фінансове "включення" можливе за умови, що всі державні органи застосуватимуть підхід до регулювання фінансової сфери, який би дав фінансовим установам більше свободи впроваджувати інновації й орієнтуватися на сегменти громадян із недостатнім рівнем фінансового обслуговування.

"Довіра – важливий фактор у користуванні фінансовими сервісами. Для посилення довіри та підвищення фінансової інклюзії Національний банк встановлює нові стандарти захисту прав споживачів фінпослуг. Ми починаємо запроваджувати нове регулювання. Три основні кроки для його реалізації: розробляємо нове регулювання відносин «клієнт – провайдер фінпослуг»; створюємо в НБУ окремий підрозділ, якій опікуватиметься саме зверненнями громадян, а також запускаємо Call-center та Єдиний центр прийому громадян, щоб вони могли оперативно отримувати відповіді на свої питання", – розповів заступник Голови Національного банку Роман Борисенко.

На знімку (зліва направо): Р. Борисенко, Н. Бондаренко, В. Платонова.

Фінансова грамотність: допомагаючи українцям тримати власні фінанси під контролем

"Національні стратегії з фінансової грамотності впроваджуються вже у понад 50 країнах світу. Результативність національного підходу не викликає сумнівів: серед країн, що першими впорядкували свої заходи на базі стратегії, найбільше країн – лідерів за рівнем фінансової грамотності. В Україні на спільну для усього фінансового сектору стратегію фінансової грамотності учасники ринку чекали давно. Зараз на базі потужного фундаменту напрацювань останніх п’яти років Національний банк як лідер реформ фінансового сектору серед держорганів презентує своє бачення майбутнього. Найважливіше: стратегія покликана дати українцям конкретні вміння та навички для успішного фінансового життя та індивідуальної фінансової стабільності", – наголосила директор Департаменту комунікацій Національного банку Наталія Бондаренко.

Бізнес та інновації: тандем уряду й галузі

Нові технології та інновації на зразок мобільних фінансових рішень уже довели свою ефективність як каталізатора фінансової інклюзії у світі, але створити універсальне рішення неможливо. Потрібно знайти рівновагу між розв’язанням локальних проблем, сприянням інноваціям, управлінням ризиками та захистом споживачів. А це вимагає глибшої співпраці широкого кола стейкхолдерів – уряду, бізнесу, банків і фінтех-компаній.

"Згідно з дослідженнями Світового банку, третина населення України залишається поза фінансовою системою. Якщо говорити про економічно активну частину населення з огляду на сферу діяльності Visa, то ми відзначаємо три ключових тренди, які сприяють зростанню фінансової грамотності. По-перше, це вплив бар’єрів у використанні безготівкових платежів на рівень фінансової грамотності, наприклад, пов’язаних із безпекою. По-друге, доступність безготівкових платежів – можливість сплачувати безконтактно в транспорті формує звичку та сприяє загальному зростанню безконтактних платежів. І, по-третє, якість взаємодії та функціональність онлайн- і мобільного банкінгу та інформації, яку отримує споживач від банку-емітента", – зазначила Віра Платонова, старший віце-президент, голова регіону СНД та Південно-Східної Європи компанії Visa.

Під час форуму Національний банк оголосив свої плани щодо посилення роботи із захисту прав споживачів, а також представив ринку бачення стратегії фінансової грамотності. Задля захисту прав споживачів фінансових послуг у НБУ створюється спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями. Це дасть можливість: регулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги; сприяти інформаційній прозорості; зменшити кількість непорозумінь між фінустановами; навчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів; збільшити довіру до фінсектору.

Довідково. Інформація про Форум: https://finclusion.bank.gov.ua/

На знімках: робочі моменти Форуму.

На форумі було обговорено питання розширення співпраці вчених ДННУ «Академія фінансового управління» з представниками закордонних посольств, Національного банку України, банківської спільноти та наукових кіл.

Медіа-центр
Академії фінансового управління

10 липня 2019 року



 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25
©2003